Այս երկրում բնակչության մեկ երրորդը գոյատևում է արտասահմանից՝ այսպես ասենք՝ «խոպանից» եկող փոխանցումներով, երիտասարդների քսան տոկոսից ավելին աշխատանք չունի, կոռուպցիան էլ անկառավարելի մասշտաբների է հասել։ Գուցե թվա, թե ծանոթ նկարագրություն է, բայց հեռուն մի գնացեք, այս անգամ մեր դարդերը թողած անդրադառնալու ենք մեկ այլ երկրի, որտեղ երիտասարդները շատ անսպասելի ու շատ արագ հեղափոխություն են կազմակերպել։ Խոսքը Նեպալի մասին է։ Հասկանանք, թե ինչ է կատարվել։
Ընդամենը մեկ ամիս առաջ՝ օգոստոսին, նիդեռլանդական Algemeen Dagblad թերթի լրագրողներն իրենց սովորական առօրյայով էին զբաղված ու երևի ինչ-որ պաշտոնյայի էին «նեղություն տալիս», երբ անսպասելի մի շատ տարօրինակ բան նկատեցին։ Արգենտինայի Մար-դել-Պլատա քաղաքում տան վաճառքի հայտարարության լուսանկարներից մեկում, Robles Casas & Campos անշարժ գույքի գործակալության կայքում, բազմոցի վերևում կախված էր մի կտավ, որը զարմանալիորեն նման էր իտալացի նկարիչ Վիտորե Ջուզեպպե Գիսլանդիի աշխատանքին։ Կտավը՝ «Կնոջ դիմանկարը», պատկերում է կոմսուհու և ստեղծվել է 1710 թվականին։
Եթե սիրում եք ուշադիր կարդալ ֆիլմի թե սկզբի, ու թե վերջի տիտրերը, ապա նկատած կլինեք, որ սովորական պրոդյուսերի պաշտոնից բացի գոյություն ունեն նաև այլ տիպի պրոդյուսերներ։ Ու, հավանաբար, հետաքրքրվել եք, ինչո՞վ է զբաղվում նրանցից յուրաքանչյուրը նկարահանման հրապարակում, ինչով են այս պաշտոնները տարբերվում ու ինչո՞ւ մեկը առանց մյուսի չի կարող գոյություն ունենալ։
Ֆրանսիայի կինեմատոգրաֆի ամենահայտնի դեմքերից մեկը՝ 76-ամյա Ժերար Դեպարդիեն, կրկին դատարանի առաջ կկանգնի։ Այս անգամ՝ դերասանուհի Շառլոտ Արնուի նկատմամբ բռնաբարության մեղադրանքով։ Փարիզի քննիչը որոշել է գործը փոխանցել քրեական դատարան, ինչը նշանակում է, որ 200-ից ավելի ֆիլմերում նկարահանված լեգենդար դերասանը կարող է դատապարտվել մինչև 20 տարվա ազատազրկման։
Հին ավանդազրույցները պատմում են, թե ինչպես էին այս տարածքում բնակվող ծիծեռնակները դարձել սիրային սուրհանդակներ։ Նրանք լուրեր էին փոխանցում սիրո աստվածուհի Աստղիկի և պատերազմի աստված Վահագնի միջև։ Այս բրոնզեդարյան հնավայրը, որ ըստ լեգենդի եղել է Աստղիկի տաճարի վայրը, դարեր անց այլ նշանակություն ունի հայերի համար։ Ու կարելի է ասել, որ սրբավայրի է վերածվել։
Սեպտեմբերի 1-ը ոչ միայն ծաղկեփնջեր են ու նոր տետրեր։ Շատերի համար դպրոցը պատանեկության գլխավոր խորհրդանիշն է. այստեղ են ծնվում ընկերական հարաբերությունները, առաջին զգացմունքները ու դրամաները, որոնք կարող են փոխել ամբողջ կյանքը։ Կինոն վաղուց է դպրոցը վերածել սիրելի թատերաբեմի, չէ՞ որ հենց դասարանում ու դասամիջոցին են առաջանում ամենավառ էմոցիաները։
Եթե սոցցանցերում քիչ թե շատ «ներկա» եք, ապա հավանականությունը, որ բաց եք թողել վերջին «կրոնական-մշակութային» սկանդալը, շատ փոքր է։ Ի դեպ, պարտադիր չէ որևէ կողմ բռնել, ակտիվ մեկնաբանություններ գրել, մարդկանց մեծամասնությունը պարզապես լուռ հետևել է իրավիճակի զարգացմանը։ Ամփոփենք, թե ի վերջո ինչ է եղել և զուգահեռ վերհիշենք համաշխարհային արտիստներին կրոնական թեմաներով չեղարկելու մի քանի նախադեպեր։
Disney-ի սթրիմինգային ծառայություններով մեկնարկել է Նոա Հոուլիի «Օտար. Երկիր» (Alien: Earth) սերիալը, որում արդեն 46 տարի մարդկանց վախեցնող լեգենդար հրեշը հայտնվում է Երկրում։ Նախորդ տարվա «Օտար. Հռոմուլոս» (Alien: Romulus) ֆիլմի հաջողությունից ու ստուդիայի պլաններից արդեն պարզ է, որ ֆրանշիզը ողջ է, ֆրանշիզը ապրում է։ Ինչպես ասում են, քսենոմորֆը շատ չի լինում։ Հանս Ռուդի Գիգերի ստեղծած արարածը միշտ էլ ցանկալի հյուր է բոլոր տեսակի էկրաններին, այնպես որ միայն հաջողություն ենք մաղթում այդ պլաններին։
Էլ գող փիսո՜, էլ քաչալ շո՜ւն… Բանը հասավ դիվանբաշուն։ Կամ, ինչպես «Կարգին հաղորդման» երկրպագուները կմեջբերեին հայտնի դրվագը՝ «բոշա, փչացած, բոշա, փչացած»։ Ու հանկարծ կհայտնվեր ինչ-որ chatbot, որ կասեր՝ երկուսդ էլ ճիշտ եք։
1886 թվականին Գերմանիայի Հեմեր քաղաքում, թղթի գործարանատիրոջ ընտանիքում ծնվեց Հանս Պրինցհորնը։ Երիտասարդ տարիքում նա ընտրեց արվեստի ուղին՝ 1908-ին ավարտելով Վիեննայի համալսարանի արվեստի պատմության և փիլիսոփայության բաժինը։ Բեռլինում և Լոնդոնում ապրելու տարիներին Պրինցհորնը երաժշտության և երգեցողության դասեր էր վերցնում՝ երազելով օպերային երգչի կարիերայի մասին։ Նա բարիտոն ձայն ուներ և լուրջ հույսեր էր փայփայում բեմական ապագայի համար։